luni, 27 septembrie 2010

Tot atunci eu...sunt

-sa fi tot(intreg)tu.
=caci eu nimic nu-ti cer
-sa fi un rasarit,peste o uriasa padure.
=caci ochi inchisi nu am
-sa fi totul in mangaiere cand ai vrea sa plamadesti(framanti) in bolta neagra.
=caci am uitat cum e sa visezi
-atunci sa fi tu zambet ce schimba(preschimba) viata venita sa ceara tot.
=caci eu sunt una dintre adieri ce te poarta mai departe
-intreg framanti pt a preschimba in fiinta.
=caci eu nu stiu unde voi vrea sa fiu atunci.

text inspirat de  la dmd

13 comentarii:

dmd. spunea...

Au,au.....ultima idee inteapa!:)

dmd. spunea...

Sa fiu tot eu,
doar singur eu,
iubirea cui,
a focului?
Sa fii tot tu,
doar singur tu,
iubirea cui,
a nimanui?
Si daca sti...hai spune-o vantului.:)

Animal Social spunea...

Prea inchis suflet... deschide o fereastra sa mai intre lumina si aer :)

dmd. spunea...

Impresionant,a venit "salvarea"neanuntata...multumiri serviciului priviri de urgenta.:)

sufletinchis spunea...

ferestrele sunt larg deschise si usile la fel,dar inauntru imi mai miroase a inchis.poate in realitate sufletul nu e inchis.

Dan,in bataia vantului mai sunt si oameni nu doar spusele mele.cat timp vantul e in miscare vorbele mele vor ajunge la oameni.

sufletinchis spunea...

bine ai venit Corina,caci luata de subiectul suflet,uitasem sa-ti urez aceasta.

Toteu spunea...

Dan-inteapa pt ca nu te-ai uitat la titlu citind sfarsitul.cand vrei sa sfarsesti ceva nu uita inceputul.
nu stiu unde voi vrea sa fiu atunci-dar-Tot atunci eu...sunt
te vei acomoda cu poezia in general si aceste elemente nu vei le mai scapa,iar scaparea nu te va mai intepa.

dmd. spunea...

Da,inceputul pare mai frumos...desfasurarea incerta si finalul nu spun...ca nu-l stiu.

sufletinchis spunea...

eu iti spun cu certitudine in viata mea:Tot atunci eu...sunt
stiu ca nu poti prevedea viitorul dar insist,priveste inceputul,caci ni se pare ca el e doar in trecut.

dmd. spunea...

inceputul este pentru mine prezentul,uita-te si tu la mine pe blog...eu sunt tot eu de mult...linistea mea este cu mine de mult...iubirea mea este la fel ca a ta...ce vezi tu vad si eu...ce stiu eu stim amandoi...tu esti toteu iubire...tu nu ai nevoie de mine...eu am nevoie de mine...ca sa raman trebuie sa plec...cand tu ai sa ai nevoie de tine cu mine atunci sa ma cauti sa vin tot eu......cu bine la tine...

sufletinchis spunea...

deci,la tine inceputul e perpetu schimbator,in functie de prezent.nu ai senzatia de acelasi inceput,sau ca incepi uneori din acelasi punct cu aceiasi pasi,iar pe parcurs prezentul infloreste.oricum eu simt ca nu e prea bine ca prezentul sa fie inchis intr-un continuu inceput.tu esti inceputul in prezent,asta recunosc.dar cate inceputuri ratezi si in plus si altii din preajma ta.cred ca solutia se afla in raspunsul la intrebarea:de ce ne e frica sa sfarsim ceea ce am inceput?

dmd. spunea...

Nu am frica de nimic...pentru o idee imi este putina teama...ce-ar fi sa ma crezi,ca nu stiu cum sa sfarsesc anumite lucruri!?

Toteu spunea...

pt. ca sti,cunosti doar in parte ce inseamna un sfarsit.