marți, 14 decembrie 2010

Cadere in gol sau totul zboara?


o noua cazatura in gol.e doar o imagine.nu e in vis sau in senzatii.
un gol de catifea.daca ma cuibaresc mai mult in el,il simt cald si familiar sau daca nu,este de o prospetime rece care ma inveseleste brusc.
in jurul meu e un intuneric imbatranit care imi arata invataturile lui.invataturile lui,parca ar fi picaturi de ploaie cand reci,cand calde care ma uda si ma topesc si pe mine intr-o picatura.eu,o picatura,parca stau inerta si usoara,iar totul in jurul meu se duce in sus rapid.
ma intreb daca eu am venit de sus sau de jos.in ce ce directie sa ma indrept?
daca ma duc in sus,voi calatorii cu celalalte lucruri.
daca ma duc in jos,lucrurile vor merge in sus rapid iar eu in jos, si nu voi mai vedea nimic in jurul meu decat negru,intuneric-as realiza mai tarziu ca e ca si cum as fi moarta.

Niciun comentariu: