joi, 11 noiembrie 2010

2 Poveste continuare

23 Aug 2009

.............................................................................................................................................................................

2.privesc focul de artificii de pe cer,organizat in onoarea a nu stiu ce.

stau pe plaja cu fiinta cea mai draga mie,ii strang la pieptul meu teama de necunoscut si ii mangai curiozitatea cu zambet de mama.

ating cu privirea un chip de barbat,caut mai mult,stie ca sunt langa el,ca ma gandesc la el.

nu ma cauta langa el ci in gandurile lui.

am plecat,sperand ca va sti vreodata unde sunt.

vartejul de lumini ma indeamna sa aleg flacara ce imi va calauzi urmatorul gand.

il ador,si totusi reusesc prea rar sa ating dragostea lui din vartejul de lumini,caci el o recheama in labirintul lui.

imi ofera dragostea lui ca obiect de adoratie,dar eu il chem in iubire.

el vine dar nu sta,caci vine sa simta ca-l ador.

pastrez tot ce pot din flacara lui,dar forta din mine care o alimenteaza e rece.

mangaierea lui ar incalzi-o,dar el e hipnotizat de propria flacara.

privire trista,limpezeste-ti lacrima in infinitul iubirii mele.

Ce dragoste trista...de ce am chemat doar ce a vrut el ?

Niciun comentariu: